شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳ |۱۳ محرم ۱۴۴۶ | Jul 20, 2024
سپاه

حوزه/فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)استان لرستان از میزبانی این استان برای برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده سپاه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع)لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سردار نعمت‌الله باقری فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که با محوریت تشریح برنامه های پنجمین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده سپاه در سالن جلسات سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان برگزار شد، با قدردانی از تلاش های اصحاب رسانه برای دعوت مردم به پای صندوق های رای بیان داشت: اصحاب رسانه در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات خدمات گسترده ای انجام دادند و در مرحله دوم انتخابات ۱۲ درصد مشارکت بیشتر مردم لرستان را نسبت به مرحله اول در انتخابات شاهد بودیم.

وی از برگزاری پنجمین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده ویژه فرزندان پسر کارکنان سپاه سراسر کشور خبر داد و خاطر نشان کرد: این جشنواره فرهنگی ورزشی سوم تا پنجم مرداد ماه با هدف ارتقاء سلامت جسمی فرزندان پاسدار، ایجاد روحیه و نشاط، نخبه‌یابی ورزشی و آشنایی جوانان و نوجوانان سراسر کشور با معرفی آداب و رسوم و فرهنگ لرستان به میزبانی این استان در خرم آباد برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: جشنواره فرهنگی ورزشی فرزندان پسر کارکنان سپاه کشور چهارشنبه ۳ مرداد با حضور هزار و ۹۰۰ نفر در قالب ۴۵ رده در هفت رشته ورزشی فوتسال، والیبال، تیراندازی، شنا، تکواندو، کشتی و آمادگی جسمانی با شعار «رهروان نهضت حسینی و یادبود خادم‌الرضا و شهدای خدمت» در سالن ورزشی شهید چاغروند افتتاح می‌شود.

سردار باقری در پایان یادآور شد: در افتتاحیه برگزاری جشنواره آئین سنتی گل مالی عزاداری های مردم لرستان در ماه محرم و همچنین بازدی از قلعه تاریخی فلک الافلاک خرم آباد نیز برای مهمانان جشنواره در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha